Ako rýchlo schudnúť

Nedarí sa vám schudnúť a  hľadáte vhodné riešenie? Nechcete len schudnúť do plaviek, ale trpíte nadváhou a  nechcete ďalej ohrozovať svoje zdravie?

Záleží vám na dlhodobom efekte  a  chcete sa vyhnúť ďalšiemu priberaniu? Pozrite sa na možnosti, ktoré inšpirujú k tomu ako rýchlo schudnúť.

Ako rýchlo schudnúť

Asi každý z nás sa niekedy zameral na svoju telesnú hmotnosť a  riešil pár faldíkov navyše. Ale tiež sú medzi nami aj takí, ktorí riešia priamo nadváhu či obezitu a  ich problém skôr, než v obavách o krásu spočíva v  obavách o  zdravie.

Obezita so sebou prináša mnoho zdravotných komplikácii, ktoré znepríjemňujú a  tiež ohrozujú život. Okrem zlého psychického stavu má vysoká hmotnosť za následok tiež problémy s  chrbticou, kĺbmi, kardiovaskulárnym systémom, cievnym systémom, problémy s  dýchacím ústrojenstvom, kožné potiaže či diabetes.

Preto, keď index BMI presahuje 30, tak je potrebné váhu riešiť a  snažiť sa urobiť pre zníženie hmotnosti maximum.

Keď však dôjde na znižovanie váhy, každý sa obáva neúspechu a  behu na dlhú trať s  neistým výsledkom. A  každý si kladie otázku ako rýchlo schudnúť?

Čo platí na jedného, nemusí platiť na druhého a  čo telo to iný metabolizmus. Takže rôzne zaručené diéty a  hladovky prinášajú na záver so sebou akurát jo-jo efekt namiesto trvalého schudnutia.

V  prvej rade je potrebné pozitívne myslenie. Ako náhle idete do znižovania váhy s  negatívnymi pocitmi, verte, že vás tieto pocity budú blokovať a  výdrž sa bude znižovať. Znamená to, že je potrebné si veriť, mať sa radi, mať radosť z  maličkostí a  vyhýbať sa frázam typu ja to nezvládnem, ja nikdy neschudnem, nejde mi to a  podobne.

V  druhej rade si určiť cieľ vysnívanej postavy. Samotná predstava seba samých v  krásnom oblečení či v  plavkách po schudnutí je skvelou inšpiráciou a  vidinou, že aj vy môžete vyzerať skvele. Nedávajte si však nereálne ciele, ale radšej menej a  ďalej.

Ďalej je potrebné zmeniť životosprávu. A  taká zmena nespočíva v  diétach a  hladovaní, ale v  nastavení režimu pravidelného a  zdravého stravovania, pitného režimu a  pohybu.

Tiež je dôležité prestať sa každý deň vážiť. Stačí skontrolovať váhu raz za týždeň a  úbytky skôr, než na váhe sú viditeľné v  mierach, takže sa radšej merajte. Čo kilo to jeden centimeter.

Ak nechcete nič podceniť, je potrebné zistiť aj mieru zavodnenia, pretože voda je tiež veľký nepriateľ nadváhy a  dokáže v  tele urobiť peknú paseku.

Podpornými a  hlavne osvedčenými prostriedkami sú aj rôzne podporné preparáty. Fungujú všade tam, kde už si ani lekári nevedia rady a  mnoho obéznym pomohli výrazne váhu znížiť. K  takým prostriedkom patria rôzne nápoje, zelená káva a  tiež priamo anorektika a  dalšie lieky určené k  boji proti obezite. Patrí sem napríklad Meridia, Adipex, Sibutramin a  mnoho dalších.

Pridaj komentár