6 potravín s vysokým obsahom vody.

  • Ak máte problém dodržiavať pitný režim, potom je tento článok ako pre vás!
  • Neverili by ste koľko ľudí nedodržiava pitný režim.
  • Nedostatok vody sa môže negatívne prejaviť na vašom vzhľade dokonca aj fyzickom stave.
  • Ak často zabúdate na pitný režim, v tomto článku sa dozviete ako si aspoň trošku pomôžete
    týmito potravinami.

Ľadový šalát

Ľadový šalát

Máte radi ľadový šalát? To je dobre pretože Ľadový šalát obsahuje až 95,6 % vody, kyselinu listovú a vlákninu. Kyselina listová je dôležitá hlavne pre ženy. Túto potravinu môžete jesť neobmedzene, pretože nemá žiadne kalórie.

Redkvičky

Redkvičky

V redkvičke sa nachádza až 95,3 % vody. Tiež obsahujú plno antioxidantov, čo ich radí medzi potraviny, ktoré nesmú chýbať na našich tanieroch. Hodí sa ako príloha alebo do šalátov.

šalátová uhorka

Šalátová uhorka

Šalátová uhorka patrí medzi potraviny s najväčším obsahom vody. Uhorku tvorí až 96 % vody. Má veľmi široké použitie v kuchyni a hodí sa naozaj k všetkému. Ďalšou super výhodou je, že neobsahuje kalórie no a ak máte slabší žalúdok z večere ju radšej vynechajte. O šalátovej uhorke je totiž známe, že je ťažká.

cuketaCuketa

Cuketa je mnohým veľmi obľúbená, no nájdu sa aj takí, ktorí sa jej vyhýbajú. Aj patríte medzi prvú skupinu, tak je to dobre! V cukete sa nachádza až 95 % vody a to len v surovom stave.
Ak cuketu tepelne upravíte, s pitným režimom vám veľmi nepomôže. Omnoho lepší spôsob je ju použiť napríklad do šalátu.

jahody

Jahody

Jahody asi miluje každý. Hodia sa všade a v akomkoľvek stave. Sú sladké a majú v sebe 92 % vody. Avšak jahody sú sladké, takže obsahujú veľa sacharidov. Preto by ste ich mali konzumovať len ráno a dopoludnia.

paradajka

Paradajky

Nemali by sme vynechať ani paradajky. Málo kto asi tušil, že obsahujú až 94 % vody. Dopriať si ich môžete od rána až do večera. Hodia sa do šalátov, sú výbornou prílohou k rôznym jedlám a chutia aj samotné.

Pridaj komentár